Skrivmingel

Nu kommer lite bilder från igår och idag. Först kan jag berätta att jag satt och jobbade med texten från midnatt till kl 03:00. Bubblade av inspiration när jag kom hem, sova var inte att tänka på. Idag står mysbyxorna högt i kurs. Här kommer en liten hyllning till dem och till mina gosiga tofflor.
 
 
Så tillbaka till kvällen igår. Bilderna är lite simmig pga att jag tog dem med min mobil, lite väl långt ifrån. Här Ann Ljungberg och Dag Öhrlund i ett intressant samtal om framtiden inom förlagsvärlden.
 
 
Ann Ljungberg med underbara Birgitta Backlund, som för övrigt är en gammal kurskompis till mig. Det var jättekul att träffa henne. Ett energiknippe av dess like. <3, Catrine Tollström och Susanne Boll. Tyvärr hann jag inte prata med Susanne, men när hon pratade insåg jag att vi skriver på liknande sätt. Tror att hon och jag är rätt lika. Hoppas jag får träffa henne igen. 
 
 
Ann Ljungberg och Ewa Åkerlind från Ordberoende förlaget. Ewa berättade om hur hon lämnade ett välbetalt jobb för att satsa på sitt förlag. Som nu har gett ut ett flertal böcker.
 
 
Ann Ljungberg (behöver väl ingen presentation längre ;)). Malin Roca Ahlgren, Ebba Range och Nina Larsdotter. Malin och Ebba berättade om sina böcker och Nina om både sin kommande bok (släpps i morgon) och om hur hon kastade sig ut för att starta förlag.
 
 
Jag fick den här fina boken med den här fina texten i...
 
 
... av Dag Öhrlund. Tusen tack! Jag hoppas du har rätt om att det nu är min tur. :D
Jag har också en "gubbe" som kommer följa mina framtida signaturer. Bloggade om den för ett år sedan eller så. Jag kanske lägger upp en bild på den i morgon. ;)
 
 
Här får ni ÄNTLIGEN veta namnet på mina två manus. Vad tycker ni om dem?
 
 
Tack alla för igår. :D Kan inte säga det nog många gånger. Det är så kul att umgås med folk som har samma intresse och strävar mot samma mål.
 

Kommentarer
Postat av: Eva-Lisa

Vilken skojig och intressant kväll du verkar ha haft! Jag gillar dina titlar på manusen med :)

Svar: Tack! Ja, det var supertrevligt

2013-09-18 kl. 15:59:08

URL: http://dezmin.wordpress.com
Postat av: Kati

jag hade lite svårt att läsa dem, men det första låter onekligen unikt. Man börjar genast undra vad det syftar på! :))

Svar: Linje35 och Snitt412 ;) Bra att de väcker funderingar.

2013-09-18 kl. 16:42:49

URL: http://katarinapersson.com
Postat av: Mia Skrifver

Lite knepigt att läsa titlarna, men sen så. Låter fint tycker jag.

Svar: Linje35 och Snitt412 ;)

2013-09-18 kl. 17:34:53

URL: http://skrifva.blogspot.fi
Postat av: Frida

Rolig kväll och rafflande titlar! Och coola armband ;-) Kul idé med titlarna som armband.

Svar: Tack! :D

2013-09-18 kl. 20:59:54

URL: http://manuskt.wordpress.com/
Postat av: Fia Filur

Vilka gulliga tofflor! Intresseväckande titlar! Blir såklart nyfiken :)

Svar: Visst är de söta. :) Kul att du gillar titlarna.

2013-09-18 kl. 21:28:47

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Anneli

Perfekta skrivkläder! :) Härligt med skrivmingel fyllt av inspiration. Vilken fantastiskt armband och mycket bra titlar.

Svar: Tack, vad kul att du gillar både armbandet och titlarna. ;)

2013-09-18 kl. 23:14:29

URL: http://tryingtofollowmydreams.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback