Ta kommandot över din tid

Idag har jag tagit tillbaka timmen som jag förlorade när sommartiden snodde den.
Hur?
Det var faktiskt otroligt enkelt, man kan säga att det löste sig själv.
 
Har under hela vintern, eller ja, i alla fall under de senaste månaderna följt ett program mellan 21-22, varje måndag och förra måndagen var det säsongsavslutning, så nu har jag plötsligt fått en timme till godo.
Nå väl, det gäller förstås inte varje dag i veckan, men idag känns det som tidshålet är tillbaka och vidöppet. Vad har jag nu ägnat min extra timme till...
Pratat med barnen, ätit sen middag (kom hem 21:15) kokat te och sitter nu och bloggar.
6 minuter återstår. Under den tiden ska jag passa på att maila lite sånt som måste iväg. 
Så, jo. Jag har hunnit med en del på den här extra timmen. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback