Vad innehöll då goodiebagen...

 
Från början innehöll den John Irving och Jens Lapidus, anteckningsboken från W&W och de tre små barnböckerna. Efter studiebesöket hos Bonnier.
 
När jag var på föreläsningen med Emelie Schepp så fylldes den på med hennes bok Märkta för livet och Nina Larsdotters bok Annan påföljd. Så nu sitter jag här i solskenet och olar om vilken bok jag ska läsa först.
 
 
Emelie är verkligen en idéspruta, jag burkar få höra att jag är en, men här ligger jag i lä.
Så många värdefulla tips hon gav oss under kvällen. Evigt tacksam att jag bokade in mig på den här föreläsningen och jag hoppas att LITET förlag anordnar flera såna här kvällar.
 
Ikväll blir jag ännu en bok rikare, ska på releasefest för " Tills döden skiljer oss"- Anna Lönnqvist.
 
Fram tills dess ska jag "korra" min senaste novell som ska medverka i novellsamlingen Insikter - Ariton förlag.
http://www.alltomskrivande.se/tiden-ar-inte-evigt-jenny-jacobsson/
Release någon gång i Juni.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback