Förläsningsvånda

Nu har jag suttit i 2,5 timme och skrivit på föreläsningen. Phu! Har klockat den och den är 16 minuter... alltså 4 min kvar till frågor. Det borde bli bra.
Så galet trött. Men det beror givetvis på att jag även i natt har legat i sängen och "föreläst" utan att sova.
Kommer bli många sömnlösa nätter framöver.
 
Nu finns många fina länkar på min blogg... ni ser dem till höger. Där kan man beställa böckerna jag medverkar i och lyssna på webbradioprogrammet. Lyssna gärna om ni inte redan har gjort det.
Tack Emma för all hjälp! :D
 
Nu ska jag koka mig en kopp kvällsté, massera nacken, skära upp några frukter till en fruktsallad och slå på teven. Det är jag värd.
 
Gókväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback