Input och champagne

Bilden är suddig och skall så vara ;)
 
Jag har fått jättefin respons på mitt tal till föreläsningen. Ska jobba med det i eftermiddag. Hela förmiddagen har jag grottat runt på nätet efter diverse jobb, intervjuer och annat. Mer om det längre fram.
 
Tog en paus mitt på dagen och lyssnade på Birgitta Stenbergs minnesprogram på P1. Vilket liv hon levt. Och tänk att det var hon som uppfann ordet KNARK. Hon berättade att det liksom knakade i käkarna om hon tog för mycket av det.
 
Har sått några lyckofrön idag och tänkte minsann njuta av champagne i fast form.

 
Ska ärligt erkänna att jag tog två igår också för att fira vänners framgångar. Men nu är asken slut. Sista lindorkulan har precis smält på min tunga. :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback