Livet på Fårögården



Ikväll har vi gemensam middag på Fårögården. Jättemysigt. 

Tro det eller inte men ett rum fullt av kvinnor ( och en man) kan vara knäpptyst. 
Trots det har jag inte hunnit skriva så mycket. Mest redigerat, lagt till och dragit ifrån. 

Igårkväll drog Ulrika med mig ner till Sudersand för att gå på "full moon party."
Så här såg det ut när vi kom dit. 


Kolsvart och dött som i graven. Behöver jag säga att vi cyklade hem igen. 

Idag gjorde jag, Ulrika och Eva en utflykt och köpte tofflor och skinnhandskar. Mina handskar är jättefina. 

Sammanhållningen i gruppen är klockren. Alla verkar lika glada över att vara här. 
Tyvärr är det några som åker redan i morgonbitti. 


Gò Kväll!







Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Fårö! Där är så fint. Blir glad bara av tanken på Fårö. Själv har jag ju fått hänga i Ingmar Bergmans villor. Det var rätt mäktigt. Kunde definitivt tänka mig mer vistelse på Fårö.

Svar: Då får du anmäla dig till nästa sommar. V 34 tror jag det blir. :D Skulle vara hur kul som helst om du är med där då.

2014-08-18 kl. 07:00:30

URL: http://skrifva.blogspot.fi
Postat av: Mia Skrifver

Beror nog på finanserna det. Inte så värst fett i plånbok som författare alla gånger...

Svar: Vet precis vad du pratar om 😉

2014-08-19 kl. 06:47:53

URL: http://skrifva.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback