Med Stockholms alla stjärnor

 
På Egoist café för att fira Camilla Davidssons release av boken Under vintergatans alla stjärnor.
Samtliga bilder är lånade av Birgitta "Fotografen" Backlund. :D
 
 
Kön ringlade sig lång till signeringsbordet och Camilla signerade konstant från 17-20... Anar att hon kommer somna med kramp i ena armen och ett leende på läpparna.
Ska bli spännande att läsa boken.
 
 
Ännu flera mingelbilder.
 
 
 
Och "fotografen" Birgitta i mitten på sista bilden. En katt bland hermelinerna. 
Tack Camilla för att jag fick chansen att dela din kväll och jag ser fram emot att du ska dela min i Gbg. Hoppas presenten passar. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Katarina Persson

Det ser ut att ha varit en fin release. :) Snart är det din tur!

Svar: Ja. Det ska bli så kul. Kommer du till Gbg?

2014-08-22 kl. 19:25:24

URL: http://www.katarinapersson.com
Postat av: Katarina Persson

Tror inte det tyvärr. Inte som det ser ut just nu. Men jag önskar dig stort lycka till på releasen!

Svar: Tack! Jag kommer ha en release hemmavid också. Inbjudan kommer när datumet är satt. :D

2014-08-22 kl. 23:22:44

URL: http://www.katarinapersson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback