Mitt webbradioprogram

Nu kan ni som vill lyssna på mitt webbradioprogram.
 
I morgon är det dags att åka till Fårögården på författarvecka. Ska bli kul att hänga med skrivande människor. Jag har fördelen av att känna hälften av alla som kommer.
 
Som av en slump träffade jag en journalist på standen en dag, så vi får se om de kanske, kanske, kanske gör ett repotage om oss på Fårögården. Det var han som tyckte det lät intressant när jag berättade att jag skulle dit och skriva.
OM det blir ett repotage kommer jag givetvis att dela det här sen.
 
Idag ska jag packa inför morgondagen. Samt hinna hälsa på några vänner och ta ett dopp innan ovädret drar in... (har hört om det förut, men det kommer sällan hit) När jag kommer tillbaka från Fårö på lördag em är det dags att fira Meja som blir 12 år.
Då är det också dags att packa ihop sommaren och åka hem till vardagen.
 
Här är länken till mitt webbradioprogram.
 
http://www.aritonforlag.se/jacobsson/
 

Kommentarer
Postat av: Anna Hansson

Tack för tips! Jag ska lyssna! :)

Svar: Hoppas du gillar. ;)

2014-08-21 kl. 19:50:04

URL: http://annaprincesshansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback