Dags att skriva ut

Smått förvånad inser jag att manuset jag satt deadline på till den 23 december precis blivit klart.
Ibland går det fortare än vad man tror.
Nu ska det skrivas ut och läsas igenom. 
Jag ska leta eventuella luckor som måste fyllas. Lösa trådar som ska fästas och annat pill.
Håller storyn så som jag skrivit? Finns drivet genom hela boken?
 
Ja, allt detta återstår innan redigeringen på allvar tar sin början. Tanken är att vara klart med den i slutet av februari.
 
Känslan just nu. Glad och tom på en och samma gång. Tur att jag får några vändor till med mina karaktärer. Saknar dom redan. <3

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Härligt! Grattis!

Svar: Tack! Ja, det är riktigt skönt, men du vet. Mycket jobb återstår.

2014-12-17 kl. 20:26:31

URL: http://www.emmeliehardenborg.wordpress.com
Postat av: Anneli

Vad roligt! Stort grattis!

Svar: Tack! Hur går det för dig?

2014-12-17 kl. 23:15:51

URL: http://annelistalberg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback