Om jag kunde

Om jag kunde skulle vilja visa er omslaget till min roman. Det är så fint. 
Men det få vänta.
Framsidan blev klar igår och nu ska vi börja jobba med baksidan och bokryggen. Den här processen är verkligen pricken över i. Rolig och kreativ.
 
Vi har lite idéer om baksidan men inget om bokryggen, inte än. Men det löser sig längs vägen.
 
Idag skulle jag jobba med ett dokument som hade en markeringar. Konstigt nog gick det inte att spåra markeringarna. När jag gjorde det fick jag att det inte fanns några. Jättemärkligt.
Sen när jag försökte radera det markerade ordet för att skriva in det igen utan markering blev det överstruket med ett rött streck. (Gick alltså inte att ta bort).
När jag då tänkte att jag skriver bara om ordet, så vart alla nya ord röda med understreck.
Fattar ingenting. :/
 
Jättetrist då jag hade vigt dagen åt att pyssla med just detta. Skrev lite på novellen istället och jobbade vidare på marknadsföringen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback