Vilken blir din?

Vilken blir din sommarläsning? Jag ska till stugan och jobba klart manuset som blir min debutroman i höst. Inlagan sätts nu och inom det närmaste kommer jag få tillbaka den för en sista genomläsning.

På mitt nattduksbord ligger en trave böcker. Säkert 20 stycken som helst ska läsas NU, eftersom releasefesterna avlöser varandra med start i slutet av augusti och hela hösten.
Frågan är hur många som ska få följa med mig till landet och vilka? 
...Och handen på hjärtat, hur många kommer jag vilja läsa, när jag ska jobba med att just läsa...
 
Risken är stor att jag släpar med mig några extra helt i onödan, å andra sidan är det synd att köpa nya där och då för att jag hunnit läsa ut de som fick följa med, när jag har så många som väntar.
 
Svårt beslut om än ett i-landsproblem. ;)
 
Vad läser du i sommar?
 
 

Kommentarer
Postat av: m

Komihåg att jag har två stycken här som ligger och väntar på dig Båda var mycket bra.

Svar: Ok.

2014-07-25 kl. 08:54:25
Postat av: Mia Skrifver

Läser en bok som kommer ut i höst. Alltså som pdf för att jag och författaren ska sitta i samma panel på ett bokevent, så då fick jag boken i förväg. Sånt är alltid lika spännande.

Svar: Åh kul. Vilket bokevent? Jag fick tillbaka inlagan idag. Så nu ska jag läsa min text en sista gång innan tryck. :D

2014-07-26 kl. 15:55:14

URL: http://skrifva.blogspot.fi
Postat av: Mia Skrifver

Bokmässan i Helsingfors. Det känns som en extra kul panel.

Svar: Åh! Vd roligt. :D På bokmässan i GBG ska de prata om #Älskanoveller på litteraturscenen, men jag får inte prata då för att jag inte gett ut någon bok. :/ Trist tycker jag eftersom det är mitt projekt.

2014-08-01 kl. 20:00:46

URL: http://skrifva.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback