Det är inte så...

Det är inte så att min hjärna har kopplat ner, tvärtom. Har så galet mycket i huvudet att jag totalt glömmer bort att blogga.
På förmiddagen skrev jag ner punkter inför intervju, samtidigt som jag skrev vidare på en novell jag håller på med.
Efter det fixade jag klart vår #älskanoveller presentation del 1 och laddade upp den.
Här är resultatet om ni vill se.
http://www.youtube.com/watch?v=M4UhUR_rKK4
 
Har gjort nya visitkort och beställt dem via nätet. :) Tvättat åtta maskiner och försökt få dem att torka ute... med varierat resultat med tanke på att det regnade var 5 minut. 
 
Novellen och jag är inte helt överens. Normalt sett skriver jag en novell i ett sträck. Den här har jag pausat två ggr hittills. Ska skriva lite på den i morgon också så får vi se om jag ska använda den eller inte. 
 
Väntar på smyckesmaterial som inte kommer, otroligt frustrerande då jag har en beställning att färdigställa. Hur som helst, spretigt inlägg - spretiga tankar.
 
Deadline på måndag för all form av text som ska in till förlaget. Ja, då förstår ni vad jag pysslar med. ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback