Det här med flyt

Det är så oerhört viktigt att texten har flyt. Nu läser jag sida upp och sida ner, enbart för att se så flytet finns där. Inga tillkrånglade meningar får finnas.
Efter en lång vaken natt börjar tröttheten ta ut sin rätt. Har lagt mig på soffan med datorn för att fortsätta att läsa. Mätt efter en tallrik tacos finns det stor risk att jag somnar här.
MEN
Jag måste sticka till postombudet så fort min bärhjälp kommer hem. Mina böcker har kommit. :D 31 st för att vara exakt. Av dessa är 10 redan beställda. Missade ni chansen att beställa en signerad bok förra gången så kan ni passa på nu.
 
Pollennysningar och ryggproblem hör inte ihop. I fyra dagar har ryggen varit på gränsen att låsa sig och varje gång jag nyser gör det galet ont. Livrädd att missa releasefesten på torsdag pga ryggskott försöker jag avstyra mina nysningar men det är svårt. Idag är vädret med mig.
Åkte en sväng med bilen idag. Det var lika svårt att ta sig in i den som ut. Kroppen känns gammal. :/ Dumma rygg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback