En stuga i skogen

Har bokat in mig i en stuga i skogen för att ta hand om korrekturet när det väl kommer. 
Tur att jag fick tag i båtbiljetter både till och från ön.
 
Har även bokat in mig på ett skrivretreat på FÅRÖ! Ska bli så kul! Tillsammans med massor av författarkollegor. Det blir en perfekt avrundning på arbetet med min roman. (tänk om jag är så trött då att jag sover bort mina fyra dagar där)
Nä, det är ingen risk. :D
 
Dagen idag har varit en marknadsföringsdag. Har kontaktat samtliga bibliotek och bokhandlar i Haninge, Nynäshamn, Farsta och Visby. Samt några andra instanser. Vi får se om jag får något napp.
 
Här ska jag skriva slutet på min fjärde roman. :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, vad kul! Sånt ska jag också göra, men det får bli när barnen är större. Nu leker jag med tanken att sätta mig på restaurang eller café och skriva en vardagskväll i veckan :-)

Svar: Det är väl en jättebra idé! ;)

2014-06-30 kl. 20:47:14

URL: http://manuskt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback