Stora kontraster

 
Och det är ju så livet ser ut. Ena dagen sol och konfirmander (Emil högst upp till höger) andra dagen bilbesiktning och regntunga moln.
Men glädjen är inte mindre idag. Bilen gick igenom. :D Bara det är värt att fira!
 
 
Som av en händelse har jag gófika kvar från igår! :D
 
 
Till och med lite tårta, som dock sjönk ihop. Blöt maräng har en förmåga att göra det. Men jag lovar att smaken sitter där den ska.
 
 
Som inte det var nog, köpte jag med mig två liter jordgubbar hem från bilbesiktningen och åt en supersmarrig frukost på jordgubbar, bananer och yoghurt.
 
 
Så, nu är jag redo att sova på luftmadrass i natt. Ska vara nattvakt på Mejas sommarläger. 
Idag har jag spelat in författarpresentation - och högläsningsfiler. Som så småningom kommer upp på förlagets hemsida. (Hojtar till när jag vet)
Mitt i allt detta vill min dator inte vara med längre. Har fått order om att spara ner allt jag vill ha kvar på något säkert ställe så att vi kan "blåsa ur" datorn och börja om på noll.
Det är ett hästjobb att tömma min överfulla dator. Jag tycks spara på precis allt...
 
När sov ni på luftmadrass senast?
I mitt fall är det minst 25 år sedan. Men det ska nog gå bra. En sak jag tänker unna mig är ett vanligt bäddset. Hatar att ligga i en sovsäck som en kåldolm. Usch och fy!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback