Det här med tid

Idag har jag tid. Massor av tid. Frågan är hur jag ska fördela den, eftersom det är nu jag ska passa på, att göra det jag vill men aldrig hinner. 
Först ska jag ligga kvar i sängen och läsa en stund, något jag oftast vill på helgen men aldrig gör.
Sen blir det go'frukost, länge. Helst på altanen om solen hittat hit.
Här en bild som gör mig glad. Oliver 13 år har ritat den. Enligt honom är det en blandning av våra tre katter, Splitter, Curry och Chili.


Läsa en stund till, förhoppningsvis ute, men annars i soffan.
En löprunda med nya skorna, vi tog en tur igår. Tänkte dubbla den idag. 
Ska skriva ut pappersmanus, det finns ju fortfarande ett par förlag som vill ha papper. Jag vet att mitt manus mäter 24mm (utan kuvert), problemet är att de gula brevlådorna bara tar 25mm höga brev, annars skickas det som paket, vilket inget förlag hämtar ut. (Dilemma)
Naglarna, jag ska måla naglarna och om solen lyser med sin frånvaro kanske jag passar på att se någon film som pockar på. 
Vi får se vad dagen ger. 
Behöver jag tala om att jag är glad att "badrumsrenset" redan är gjort. :)

Skön söndag till er alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback