Jo då.

Det blev allt middag på restaurang. Visst måste man passa på att fira när ett manus är så pass klart att det går att skicka ut till förlagen.

I morgon ska jag ägna dagen åt att söka jobb, massor av jobb. Känner ni till något företag som behöver administrativ hjälp?

Fick en fråga idag, om vad mitt nästa manus ska handla om. 
Jag har en tanke om det. Men nu ska jag vila huvudet i några dagar. 
Koppla bort allt vad texter och manus heter. 

Tänk ändå, att det var mitt tredje romanprojekt jag avslutade. Helt galet ju. 
När jag var klar med mitt första kändes det som jag sprungit marathon, nu med lite mer rutin känns det bara skönt. 


Kommentarer
Postat av: Anneli

Härligt! Stort grattis och lycka till!

Svar: Tack snälla! :D

2014-03-12 kl. 22:49:00

URL: http://annelistalberg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback