Mina nya fina <3

Barefoot. 
Nu ska jag ta löpningen till en ny nivå. Fick dessa igår. Ny variant på barfotasko. 
Stefan köpte såna som har tår, jag provade också men de fanns inte i min storlek. Sen tycker jag att dom e' rätt fula. :S
Jag inte hunnit testa dem än. Men visst är de fina. :)


Har suttit ute och jobbat med mitt manus idag. 
Nu är det inte länge kvar tills jag kan krypa ut i det sociala livet igen. 

För er som inte känner till barfotaskor, så är det en sko som inte har någon uppbyggnad alls. De ska vara bättre för ryggen och knäna att springa i. 
Berättar mer när jag testat att springa i dem. 
Dagens arbetsplats. :)

Kommentarer
Postat av: Carola

Åh, vilken härlig arbetsplats! Jag borde rensa upp på altanen snart och göra som du. Lite för kallt för fingrarna än bara :).

Svar: Det är faktiskt inte kallt om händerna. Testa ska du se. Här om dagen satt jag med jacka på mig. Idag blev det jacka, sen tröja och till slut linne... Jag har skickat mitt nyaste manus till förlag idag!!! :D Så glad! :D

2014-03-11 kl. 12:47:54

URL: http://carolastromstedt.wordpress.com
Postat av: Carola

Wuhuuu... Duktiga du :-))))! Gosh vad spännande. Nu håller vi alla tummar som går för att det går vägen. Ett stort varmt lycka till Jenny <3!

Svar: Tack Carola! ❤️❤️

2014-03-11 kl. 22:14:27

URL: http://carolastromstedt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback