Tänk vad snabbt tiden går ibland

Idag började jag på manus fyra. Började skriva klockan 9, tog med en kopp te till mitt skrivbord. 
När jag kände för att fylla på temuggen var klockan redan 12. :O
Kändes som jag suttit en timme. 
Tiden rusade och orden sprutade ut. 
12 A4 sidor skrev jag. En redig början och jag längtar redan till i morgon. 
Har ett spännande kapitel att skriva i morgon. 

Nu sitter jag i en gymnastikhall och tittar på ett gäng gymnaster. Vi är här för att se om Meja kvalar in i gruppen. 
Tjejerna i gruppen är jättesnälla mot Meja och visar olika saker hon kan öva på hemma. 
Meja som är gammal Cheerleader har inte samman styrka som gymnasterna, men hon är smidigare i kroppen än de flesta här.
Hoppas hon kommer in och att hon vill fortsätta. 


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Wow, 12 sidor!

Svar: Ja, helt galet. Tiden flög och jag var så glad när jag var klar. Det pirrade i hela kroppen. Jag fylls verkligen av energi när jag skriver. :D

2014-03-17 kl. 21:19:28

URL: http://www.emmeliehardenborg.wordpress.com
Postat av: Carola

Åh vad härligt det är med de där stunderna när orden rinner fram. Håller tummarna att det går vägen för Meja.

Svar: Tack! Hon tyckte det var så kul och tjejerna i gruppen var supersnälla och tog hand om henne väl. Jag hoppas verkligen hon kan fortsätta. Hon ska testa även på fredag. De tränar olika saker tre ggr i veckan a' tre timmar. Mycket blir det.
Ang skrivandet är det så roligt! :)

2014-03-17 kl. 21:35:54

URL: http://carolastromstedt.wordpress.com
Postat av: Mia Skrifver

12 sidor! Wow, det är Stephen King-takt på ditt skrivande.

Svar: Ha ha ha! Det var så mycket som ville ut. Idag har jag hittills skrivit fem. Vet inte om det blir fler idag, har lite annat att fixa med. ;)

2014-03-18 kl. 11:15:23

URL: http://skrifva.blogspot.fi
Postat av: Katarina

Heja! Jag började också på ett nytt igår (fast idag är ju ditt igår i förrförrgår?) kul att vi är i samma fas!

Svar: Kul! Då kanske vi ska börja "tävla" ord med varann igen. :)

2014-03-19 kl. 12:55:25

URL: http://www.katarinapersson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback