Tiden går så långsamt när man tittar på den

Men när man upplever den går den extremt fort. 

Igår debuterade Josefine. 

Jag tror att vi är många med henne som väntat på den här dagen. Releasefesten gick av stapeln i en inredningsbutik nere vid frihamnen. 
Lokalen var full av debutanter och författare som skrivit flera böcker även en handfull förläggare var på plats. 
Josefine (Tiden går så långsamt när man tittar på den) och Susanne Boll (Det enda rätta, Morgongåvan och Hitta hem) sjöng för oss. 

Det bästa med kvällen var den glimrande stämningen, alla kära återseenden och att äntligen få gå hem med boken under armen. 

Den här bilden tog Katarina Persson (90 min). Fr v Anne Liljeroth (Bara människor), Jag (wannabe), Anna  Lönnqvist (Tills kärleken skiljer oss), Ewa Åkerlind (Förläggare/författare till olika diktsamlingar), Eva Rydinger (Fotografen), och en kvinna jag inte träffat förut och därför inte minns namnet på. Förlåt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback