Tomtar på loftet

Jisses vilken träningsvärk jag har idag, efter mitt pass med de nya skorna igår. Redan under löprundan kände jag att det tog på nya muskler. 
Träningsvärk botas som de flesta vet med mer träning... Känns så där att ge sig ut med det här vaderna.
 
Känns som hjärnan är tömd. Tom och tråkig. Efter allt jobb med texten då hjärnan gått på högvarv i flera månader är det bara tyst...
 
Jag vågar inte riktigt tänka på nästa idé, rädd att den ska ta över mitt liv med detsamma. Jag vill ha några dagar med tom hjärna, även om det känns konstigt. Vill hinna känna att det faktiskt är skönt när det är helt tyst.
Ja, jag vet. Det låter som om jag har tomtar på loftet, men det har väl alla som skriver. ;)
Eller?

Kommentarer
Postat av: Fia Filur

Känner igen känslan. Alltid gott att ha det tomt och tyst ett tag tills nästa projekt tar vid.

Svar: Ja verkligen. Det känns helt tomt. Försöker njuta av det. :)

2014-03-13 kl. 16:04:47

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Emmelie

Jepp, så är det! Vissa dagar finns där fler tomtar än andra dagar. =)

Svar: :D Skönt att jag inte är ensam.

2014-03-14 kl. 11:51:51

URL: http://www.emmeliehardenborg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback