Alla var där.

Det är inte alla som kan både skriva och sjunga. Men det kan Susanne Boll. Här med sitt band Keep it up.
 
 
Det finns fester när man säger att alla var där. Och ALLA var där igår. Jättekul att träffa alla på en och samma gång. Tyvärr hade SL fräckheten att just för kvällen ställa in alla tåg efter 21:30... :/ (bilden är lånad)
 
 
Varg Gyllander firades också, det var en så kallad dubbelrelease. Honom träffade jag för första gången. (bilden är lånad)
 
 
Här är brudarna jag hängde mest med. Anneli Stålberg Novellist i älskanoveller och blivande författare (förr än hon anar), Caroline Säfstrand författare "Om ni bara visste", Eva Rydinger författare "Fotografen", Åsa Bonelli blivande författare kommer ut i vår med debutromanen, Ebba Range författare Kristalläpplet, enl mig en av förra årets bästa böcker och Emmelie Hardenborg Novellist i Älskanoveller.
 
Innan vi gick droppade in på Susannes och Varg release, passade vi på att träffas innan på Storstad
.
 
Motljus är aldrig kul. Ebba, Åsa och Anne-lie Högberg författare "Det kommer aldrig mer vara du"
 
 
Nina Larsdotter författere och förläggare, samt Caroline och Anneli (igen).
 
Nu packar jag ihop mig och åker till stan för att fira en vän som fyller år. Mer kan jag inte säga just nu. Mer om det senare. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback