Boken alla pratar om... Ja, så är det. Kolla in länken i bloggen

 
http://www.adlibris.com/se/kampanj/aktuellt-i-media
 
Så här står det på Adlibris hemsida:

//Här hittar du böckerna det snackas om - på TV, på radio, i tidningar, på nätet och på fikarasten!//
 
Tänk att få ligga på den listan redan tre dagar efter releasen. :D Väl värt att fira!
Vill du köpa en bok av mig så har jag några stycken kvar. Först till kvarn. Sen går de givetvis att beställa på Adlibris.
 
Fick mail från min redaktör igår att hon snart är klar med sitt jobb -  vilket leder till jobb för mig. När mailet dimper ner ska jag gå igenom texten näst sista gången innan romanen går i tryck.
 
I morgon är ett anförande om boken inbokat och jag har gjort mig ett nytt armband. Eftersom jag gav mitt andra armband till omslagsflickan Josephine Öhrlund. Vill ju matcha boken så länge den är aktuell. ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Och vilket snyggt armband!

Svar: Tack! :)

2014-05-19 kl. 13:36:39

URL: http://skrifva.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback