Det kom ett mail

Det gick bra, det var inte alls läskigt att prata i mikrofonen på scenen. 
... Inför publik. 

Minns att jag hatade, verkligen HATADE att prata inför klassen. Usch, fy! 
Men det här gick bra. Anledningen är att jag vet precis VAD jag pratar om.
Jag känner mig trygg i mitt projekt eftersom jag varit med och staplat varenda sten. 

Jo, det kom ett mail. Ett mycket viktigt mail från min redaktör. 
Jag hade inte tid att ens öppna det. Den bifogade filen alltså. Den stora filen med mitt bokmanus. 
Nu sitter jag på bussen, snart hemma efter en händelserik dag. Klockan närmar sig 23:00 och nä, jag tänker inte öppna mailet förrän i morgon. 
Fast jag vill!!!
Gör jag det nu när jag kliver in genom dörren är jag fast, natten igenom. Jag behöver verkligen sova, så nej, nej, nej!

I morgon. Då. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback