Det strömmar in positiva

 
Det strömmar in positiva recensioner och omdömmen om #Älskanoveller. Så himla kul.
Tyvärr kan jag inte länka då många av våra novellister fått personliga PM via sina fb-sidor. Men hittills är omdömmena odelat positiva. Vårt fina omslag får också mycket uppmärksamhet.
Jag blir varm i hjärtat av alla fina ord som kommer in.
 
Nu jobbar jag stenhårt med mitt bokmanus, finslipar och putsar detaljer.
 
I eftermiddag bär det av till stan för dubbelrelease Susanne Boll - Hitta hem och Varg Gyllander - Min är hämnden. Ska bli superkul.
 
Fram tills dess ska jag jobba vidare med mitt manus. Igår beställde jag nya böcker, om en vecka har jag väskan full av #Älskanoveller igen. Så hojta till om ni är intresserade av ett ex. Perfekt sommarläsning.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: m

Perfekt semesterpresent från företagare till sina anställda

Svar: Ja. Det är det verkligen. Har frågat två företag. Men inte fått något svar.

2014-05-28 kl. 18:58:51

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback