En helt vanlig dag med lite extra krydda.

Jobbade med manuset som jag fått från redaktören, fikade med grannen.
 
Nynäshamns Posten ringde och vi träffades två timmar senare. Reportern tog bilder av Tungelsta stationshus där min novell utspelar sig. Vi hade en lång och bra intervju. Ska bli spännande att läsa hennes artikel sen. Hon skrev så pennan glödde.
 
Tog en tur till Haninge och köpte toner. Måste skriva ut vår superdunderfina recension. Passade på att handla inför författarpicknicken i morgon. Min kropp vill inte sitta på marken längre.
Filt och liten stol blev det. 
 
Passade på att leverera tre förbeställda exemplar av vår fina bok och fikade samtidigt med en kär gammal vän. En riktigt härlig dag.
 
Hoppas ni också haft det.
 
Har jag sagt att mina tokiga barn åker och badar efter skolan? I havet... Två dagar i rad har de cyklat till stranden. Jag badar lagom till Augusti.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Dagar med extra krydda gillar vi! :) Kul att det är så många härliga saker som händer i ditt liv just nu.

Svar: Eller hur! I ditt också! Tjohoo!

2014-05-22 kl. 23:59:00

URL: http://annelistalberg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback