En svindlande tanke

När jag söker på #älskanoveller och läser alla repotage, lyssnar på alla radioprogram och ser alla bilder blir jag yr. Bara tanken på att allt är på grund av att en tanke slog mig.... Så konstigt.
Så många människor runt om i landet som "drabbats" av detta. Novellister som lärt känna varandra. Vänner och bekanta som gått på releasefester. Människor som bokat in författarsamtal på sina lokala bibliotek.
Allt för att jag skrev en statusrad.
Och alla böcker vi sålt som människor tar sig tid att läsa. Helt galet. Snurrigt och oerhört roligt.
 
Radiostationer som tagit sig tid med oss:
Upplandsradion
P4 Örebro
P4 Sthlm
Radio Haninge
 
Tidningar:
Sundsvallstidning
Enköpingstidning
Uppsalatidning
Nynäshamnsposten
Stenungsundsposten
Sekotidningen
 
Releasefester:
Stockholm & Bromma
Centrala Sundbyberg
Hallstavik
Malmö
Uppsala
Enköping
Skärhamn
Gävle 
Örebro
Växjö
Sundsvall
Förstår ni? Allt på grund av en tanke.
 
Och sista releasefesten går av stapeln den 6 juni Akademibokhandeln Vängåvan, Sundsvall, 11.30 - 15.30
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

En bra tanke alltså. Du får se till att ha fler av dem för det är du ju ovanligt bra på.

Svar: Tack. Tankar finns det gott om. Missa inte nästa projekt som drar igång i samband med bokmässan. :)

2014-05-30 kl. 08:18:38

URL: http://skrifva.blogspot.fi
Postat av: Anneli

Det har varit releasefest i Helsingborg också! :)

Svar: Hade jag missat det i min lista? Förlåt! Klart ni också har haft fest. :)

2014-06-01 kl. 20:11:19

URL: http://annelistalberg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback