Författarsamtal och intervju

 
Måste börja berätta om vår release på Uppsala stadsbibliotek igår. När vi kom dit bjöd biblioteket på cider och chips. De hade gjort fint på scenen till oss. 
Gästerna anlände och vi fick 30 minuter att prata på, vilket räckte precis då vi pratade ungefär 5 min per person.
 
Här är vår fina publik som ställde frågor, både om #älskanoveller och om nästa novellprojekt som planeras till hösten. Många köpte boken och samlade in våra signeringar. Jättekul.
 
 
 
Här är det glada gänget som var med igår. Eva Ludvigsen, Emmelie Hardenborg, Brigitte Parez, Monic Arvidson W, Jag och Rose Tillberg Mattson.
 
Idag går turen vidare till Enköpings stadsbibliotek kl 18:00. Så är ni där i närheten så missa inte att lyssna på novellisterna.
 
Den 24 kan ni komma till Biblioteket i Skärhamn (kontakta biblioteket för tid)
Vi har även två "hemma hos" den 24. Ett i Gävle och ett i Örebro. Kontakta [email protected] om ni vill anmäla er till något av dessa.
 
Det som för min del står på tur idag är en tidningsintervju med Nynäshamns posten. :)
 
Idag har jag beställt fler böcker ifall någon vill beställa av mig. :D
* Kom ihåg att det är morsdag på söndag - en perfekt present.*
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh vad jag önskar att jag fick vara med i det härliga gänget. :)

Svar: Du får vara med nästa gång. :D

2014-05-23 kl. 00:00:15

URL: http://annelistalberg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback