Fotograf Per Asplund

Som ni vet blev jag intervjuad av en tidning som kommer ut i Juni. 
Nu har jag fått bilder från fotografen.
Här är några få av dem.
Det här är alltså inte bilderna från igår. 
 
 
Kanske får du se någon av dessa i tidningen framöver.
Sekos medlemstidning.
 
 
 
Hur var det nu med den klassiska författarbilden... Här var syftet att dokumentera armbandet och halsbandet jag gjorde för att matcha boken #Älskanoveller. ;)
 
Behöver ni en fotograf till era författarporträtt eller något annat för den delen, tveka inte att kontakta:
Per Asplund Bild AB
Inedalsg 19
112 33 Stockholm
08 653 92 00
0707 60 29 85
 
Idag är det releasefest i Uppsala Stadsbibliotek 18.00 och i Helsingborg Skogstorpsgatan 6, Helsingborg 18.00
Jag kommer vara med i Uppsala ikväll, varmt välkomna alla som vill.
 
I morgon går turen till 

22 maj Enköpings Stadsbibliotek, 18.00

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Härliga bilder! :)

Svar: Tack! :D

2014-05-22 kl. 23:56:28

URL: http://annelistalberg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback