Inför radioprat

Tankarna går i spinn och jag försöker skriva ner sånt som jag vill få med.
Just att man inte vet vad det ska fråga om gör det hela svårare. Men jag försöker tänka ut vilka frågor de kanske ställer.
Om processen givetvis, frågan är hur detaljerat man ska svara. Vi har 15 minuter i sändning. Så det är inte länge.
Samtidigt förbereder jag mig för tidningsintervju, men där blir det mer avslappnat och inte så direkt med alla frågor.
 
Mitt i allt detta droppar det in arbetsintervjuer som också behöver förberedas och tänkas igenom.
Just för tillfället på två olika extrajobb. Vilket passar perfekt nu när jag har lite annat som ska hinnas med under novellsläppet.
 
Det ena är ett traditionellt extrajobb där man hoppar in när det behövs och går på schema till viss del (antar jag).
Det andra är på Gotland och då jobbar man dygnet runt i en vecka i stöten. Båda är hög intressanta.
Nu får vi se vilket det blir (om det blir) och hur vi ska lägga upp livet runt det.
 
Många spännande möten och beslut.
Det enda som saknas är solen.
Kom tillbaka... NU!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Vad mycket roligt det är som händer nu, spännande med radio! Lycka till!

Svar: Eller hur! Har du testat att kontakta Enköpingsradion? Kan vara något!

2014-05-13 kl. 14:39:33

URL: http://emmeliehardenborg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback