Kulturstipendium, fotografering & BOKMÄSSAN

Hur väljer man kläder till en fotosession? Så svårt.
Har hängt fram ett par olika överdelar och funderar på att lägga till en klänning. Vi får se. Det ska jag snart sätta igång med på allvar, då fotograferingen sker idag. Om en stund. Tänkte plocka fram smycken jag kan ha till också, tur att jag har det mesta. Ni som känner mig vet att jag gör smycken själv. Ni som inte gör det får gärna titta in på zira.se.
 
Igår skickade jag iväg en ansökan om kulturstipendium. Hoppas givetvis på att få det, men nu ligger det i kommunens händer. Vi får se hur det blir med det. Har ingen aning om när beslut ska fattas. Väntar med spänning.
 
Fick massor av värdefulla tips inför fotograferingen idag på Författare på Fb. Tänkte berätta mer om det i ett annat inlägg.
 
Ni som följt mediabruset vet att det talas om #Älskanoveller över hela landet. Vår releaseturné har börjat och imorgon kommer jag vara med på Uppsala stadsbibliotek, allt tar sin början kl 18:00. Så vill ni komma och hälsa, så finns vi där. 
 
Vill även passa på att tacka Dag Öhrlund för den fina presenten. Superduperdunder tack! Jag är så glad att du på kortvarsel kunde ställa upp som del i juryn i mitt novellprojekt, trots att du alltid är fullbokad. :D

Med orden:
- Tack för att du är galen Jenny. Överlämnade han den till mig.
Kanske har vi skrivit litteraturhistoria idag, eftersom ingen före oss har gjort verklighet av en statusrad på facebook, i alla fall inte i bokform. Vad vi vet.

Självklart kommer vi finnas på Bokmässan i September hos Ordberoende förlaget och signera den och dessutom kommer jag stå i Ariton Förlags monter då jag har releasefest där för min debutroman I ditt kvarter. 27 September. Lägg det datumet på minnet så ses vi där. 

 
 

Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Jag håller nog med. Tack för att du är galen Jenny. Fortsätt med det. Så mycket mer behövs inte.

Svar: Hi hi! Nä, det är väl så. Ju galnare, desto mer händer. Btw gick fotograferingen jättebra. :) Bilder kommer inom kort.

2014-05-20 kl. 14:45:32

URL: http://skrifva.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback