Musikvideoinspelning

Idag har jag varit på musikvideoinspelning nästan hela dagen. Jättekul. Hoppas det blir bra.
Tror att vi ser rätt sammanbitna ut, men det var meningen också.
Dröjer bergis flera evigheter innan den publiceras. Återkommer om saken, men jag kan avslöja att det är en låt som fastnar i huvudet. ;)
 
Levererat flera böcker idag, ska bli kul att höra sen när de läst ut dem.
 
Nu är jag så trött att jag helst vill gå och lägga mig, men vi har inte röstat än, så det måste göras.
 
Idag har jag blivit uppvaktad, först med frukost och present och sen med trerättersmiddag. Så något rätt måste jag ha gjort i alla fall.
 
Gòkväll kamrater!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det låter väldigt spännande! :)

Svar: Mer om det kommer senare. ;) Kan säga att det kan bli en sommarplåga. Fast jag kanske skrev det i inlägget också?

2014-05-26 kl. 00:20:21

URL: http://annelistalberg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback