Nu gäller det att tänka om

Idag skulle jag göra ett halsband i present och när jag var klar med det började jag på ett till mig själv... och vet ni vad?
Det blev ett som matchar vår bok #Älskanoveller. Jag skrev förut att jag funderade på att göra ett, men så bestämde jag mig för en annan klänning och vips behövde jag inte göra något matchade halsband.
 
Men nu är det gjort och då blir jag genast sugen på att ha andra kläder till festen. Åh... ytligt? Ja. Extremt faktiskt, men jag kan inte låta bli. För jag tycker det är lite roligt när det matchar.
 
Nu gäller det att tänka om... igen.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carola

Åh, vad snyggt!! Som alltid :-).

Svar: Tack <3

2014-05-08 kl. 13:20:14

URL: http://carolastromstedt.wordpress.com/
Postat av: m

Somrigt, ser gott ut. Det blir snyggt till allt.

Svar: Har köpt en tröja idag. Så det blir ingen klänning.

2014-05-08 kl. 17:29:11

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback