Top notch

Idag står radiointervju på schemat. Haninge Radion kl 14:00. Nervöst och spännande.
Vi ska prata om novellprojektet.
 
I natt drömde jag att bilen var stulen när jag skulle åka och därmed missade jag radiosändningen. Jobbigt läge. Kan säga att jag blev glad när jag vaknade. 
 
Är stum och berörd av alla gratulationer jag fick igår och fortfarande får. FB är översållat med hurrarop och glada tillrop. Tack till er alla från botten av mitt hjärta. 
 
Ni som följt mig vet hur hårt jag jobbat för att komma dit jag nu är. En dröm har gått i uppfyllelse och ett mål kan äntligen bockas av. Det betyder dock inte att jag tänker lägga mig ner och rulla tummarna.
Det är nu det börjar! 
Självklart kommer jag kämpa vidare med mina andra manus.
Nu ska jag påbörja den svåra uppgiften med att fundera ut vad jag vill ha med på omslaget av min bok. SVÅRT! Men otroligt spännande och kul. Teckensnitt på rubriken... och så vidare.
Nu börjar en ny fas. 
Men idag, ska jag ligga i ett berg av alla hjärtan och ta in alltihop. Andas och njuta av spänningen.
 
This is me! :D 
Det känns som jag vunnit en miljon och det är nästan lika svårt att bli utgiven som att göra det. Jag LYCKADES ta mig igenom nålsögat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback