Följ din dröm vs Jobba stenhårt

Ofta säger man att man ska följa sin dröm, men jag har insett att man inte alls följer sin dröm. Man jobbar hårt, stenhårt för att nå sin dröm.
Utan blod svett och tårar blir ingen dröm uppfylld. Så enkelt är det.

Först krävs massor av disciplin och därefter ett jävlar anamma. Ovan på det marknadsföring. Åt alla håll det bara går.
Jag marknadsför min bok så mycket jag kan. Det är svårt när man inte kan tapetsera stockholms tunnelbanor med reklam. 
Mitt nya motto är "Våga fråga!" och jag kan lova att det lönar sig. 
Har redan märkt skillnad.
 
Idag har vi haft novellmöte i 4 timmar. 4:a underbara timmar. Det är så kul att jobba med det man älskar att göra.
I morgon releasefest för Över en fika kl 17:30 på Café Emmelon inne på Haninge Kulturhus. Ni kommer väl?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa Bonelli

Ja, verkligen! Det är det som är den avgörande faktorn om man ska lyckas eller inte. Jobba, jobba, jobba. Träna, träna, träna. Heja oss! <3

Svar: Eller hur! Stenhårt jobb och mycket svett så blir det hur bra som helst. 😉

2014-11-26 kl. 15:09:36

URL: http://asabonelli.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback