#Bokmässan all over

 
Bildkavalkad utan inbördes ordning.
Tyvärr ville vissa stående bilder ligga ner så jag fick ta bort dem. 
 
 
Signering. Pia, Towe, Tina och Dick. Ännu ett gäng goa göteborgare.
 
 
Och lite till...
 
 
Äkta göteborgare. Solvig, Anna-karin och Röööbet.
 
 
Meja och jag
 
 
Föreläsningen.
 
 
På väg hem från park! Känn ingen sorg för oss i Göteborg!
 
 
Ett gäng nördar.
 
 
 
 
Anna och jag.
 
 
 
Även pärlkompisar läser böcker ;). Linda och jag.
 
 
Goa "nästan grannar" som väckte mig med en flaska rödvin i morse. Tusen tack! (och jag öppnade i morgonrock...)
 
 
Tryggve och Angela riktiga göteborgare. Så här se dom ut. ;)
 
 
 
Fina presenter.
 
 
Signering pågår
 
 
Förlagsmiddag med Ordberoende (älskanovellergänget) på en underbar restaurang Ottomania i Gbg. Gå dit! Ni ångrar er inte.
 
 
Anledningen till att jag var på mässan.
 
 
Inför föreläsningen.
 
 
Två mycket duktiga hjälpredor. :D
 
Nu är det så att trots att min föreläsning ligger bakom mig, fortsätter min hjärna att föreläsa varje kväll när jag går och lägger mig... 

Vill passa på att tacka min fantastiska vän Annika som satte sig i bilen kl 03:30 ock körde från Sthlm till Gbg, bara för att hinna ner till min föreläsning och release. Att hon sen satte sig i bilen efter releasen och körde tillbaka för att gå upp i ottan och jobba dagen efter. Helt galet och underbart på samma gång. Tack för att du kom Annika. <3
 
 

Kommentarer
Postat av: M

Annika är bästaste VallaAnnika, förstår jag. De kallar jag kompisstöd. Fanastiskt

Svar: Ja, det är verkligen fantastiskt.

2014-09-30 kl. 18:53:06
Postat av: Mia Skrifver

Det ser ut att ha varit riktigt kul alltihop. Och det där med att fortsätta föreläsa, det händer oftast när det har flutit på som det ska.

Svar: Över förväntan på alla plan. :D Stolt glad och tacksam. :D Jag hoppas det håller sig flytande. ;)

2014-10-01 kl. 07:04:13

URL: http://skrifva.blogspot.fi
Postat av: Katarina Persson

Stort grattis, det ser ut att ha varit en lyckad release! :)

Svar: Tack! Det var det verkligen. :D

2014-10-01 kl. 11:09:31

URL: http://www.katarinapersson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback