Det sägs att...

 
Det sägs att många skrivande människor springer. Jag förstår verkligen varför. Det är i alla fall det bästa sättet att rensa hjärnan och sluta tänka på karaktärerna som annars rumstrerar 24-7.
 
Dessutom är det ett bra sätt att skaka loss alla spänningar man får i kroppen av allt stillasittande arbete.
 
Jag lyssnar allt som oftast på Digilistan och emellanåt en och annan radiopratare. Men jag får bäst driv i stegen av musiken.
Note to my self: Barfotaskorna är bättre i skogen än på asfalt. Asfalt för mig kräver skor med dämpning.
 
Idag har jag ändrat lite på mitt tal, då jag fick veta att jag ska prata i 20 min och vara på scenen i 30 min. Trodde jag skulle prata i 15 min och vara på scenen i 20 min... Hyfsad stor skillnad faktiskt. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback