Min hjärna fungerar igen!

Äntligen! Igår skrev jag för glatta livet. 
Övade tal och insåg att det behöver skrivas om en del (!!)
 
Idag sitter jag på altanen och skriver. Det bästa med att skriva är att man kan välja dagens arbetsplats själv. Här om dagen satt jag med en skrivarkompis i stan på ett kafé. Lite för slamrigt för mig. Jag behöver tystnad. Men trevligt var det. 
 
Bästa chokladen, jag och Eva Jansson.
 
I går fick jag en blomma när jag skulle göra mellis.... Fin va!
 
 
Sånt här gillar jag. Appar som man kan göra massor av roliga saker med. Perfekt kvällspyssel i soffan. 
Nu. Dags för dagens skrivpass. I em väntar fikadaté med Annika. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Härligt! Skriv på av hjärtans lust nu! :)

Svar: Det gör jag nu. Äntligen!! Du med, skriv så tangentbordet glöder.

2014-09-12 kl. 14:35:43

URL: http://annelistalberg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback