Röd och blå

Dagen till ära är jag både röd och blå.
Cyklade omkull. Gjorde världens faceplant. (Ansikte mot mark)Vem behöver rouge när man kan vara blålila på hela kinden. Högt kindben på ena sidan fick jag också. Svårt att tugga nu.
Axeln som jag också skrapade upp är röd och ena tån är blåsvart. Så visst vet jag att jag lever så här på valdagen.
Röstade gjorde jag för flera dagar sen.
 
Jag cyklade för en god sak. Är med i projektet lämna/glöm en bok. Därför cyklade jag runt och glömde böcker lite överallt. Vet att tanken är att man ska lämna EN bok för att öka läsandet. Men jag hade så många böcker jag ville dela med mig av, så jag tog med mig ett gäng.
 
Hoppas böckerna hamnar hos några som vill läsa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback