Vaknar upp till rosa moln

 
Har fått min första recension. Och den är sååå fin! En solklar 4/5.
Det gör inget att det regnar ute. Här skiner solen.
 
Med risk för att bli tjatig då jag redan delat recensionen på fb lägger jag upp den igen eftersom några av er kanske inte har fb.
 
Hej Jenny! Tack för boken som kom i går med posten, har redan läst ut den! det betyder i alla fall för mig att det var en mycket bra läsning! Tycker du har ett bra språk och lagom många karaktärer, vilket jag föredrar. Du tar ju upp ett ämne jag aldrig tidigare stött på i romanform, och det var ett mycket spännande grepp! har redan rekommenderat boken till andra. Än en gång! Tack för en trevlig stund i bokform Hoppas få se mer av dig i bokhyllorna framöver!!! Solklar 4/5. / Ulf
 
Idag ska jag packa klart till bokmässan. Det blir svårt att koncentrera sig på det när huvudet är bland molnen. Får nog ta en löprunda i regnet för att skingra tankarna.
 
Ha en rosa dag ni med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback