Det där mötet.

Det där mötet med läsare. Det är så roligt. Signerade hos Akademibokhandeln i Farsta igår. 
Många underbara människor kom fram och pratade med mig och köpte boken.
Vissa berättade mycket om sig själva, sina favoritförfattare och andra intressen, andra köper boken och önskar mig lycka till. Eller nä, jag tror banne mig att alla som kom fram önskade mig lycka till med mitt skrivande.
 
En man som började med att säga att han inte var i en läsfas just nu, gick glatt hem med boken under armen när vi sa hejdå.
En kvinna berättade om sina egna upplevelser av ett destruktivt förhållande, hon gick också hem med boken.
En man som var gräsänkling sa att han skulle skynda sig hem till soffan.
 
Personalen i butiken var oslagbara, de var extremt måna om mitt välbefinnande.
 
En man med mycket nedsatt syn kom fram och beklagade sig över att han inte längre kunde läsa, samtidigt agerade han reklampelare åt mig och sa till alla som gick förbi att de måste sponsra mig som lokalförfattare. 
 
En annan man som såg omslaget på min bok frågade:
"Är det spänt mellan dig och din man."
Riktigt roligt tyckte jag. :) Det är ju lätt att tro det när man ser hur boken ser ut.

Hur som helst, signeringen var mycket lyckad. Tack till Akademibokhandeln Farsta. Tack till Maria och Per som tog emot mig.
 
Jag kommer mer än gärna tillbaka.
Bilder finns på Insta och fb.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback