Författarveckan

Nu drar det ihop sig til författarveckan på Fårö. Ska bli jättekul och jag har inte skrivit ett ord i mitt senaste manus sen den 3 aug. Ser fram emot att träffa alla som var med förra året och alla nya som kommer. 
 
Det är inte helt lätt att hålla sig ifrån skrivandet, men jag fyller tiden med bad, motion, sommarpratare och läsning.
 
Mitt mål om daglig motion håller bra. Har bara missat två dagar. Det är mycket som rör sig i huvudet på mig just nu. Mest positiva saker. Vilket är väldigt skönt med tanke på hur negativt allt kändes för inte mindre än två veckor sen.

Jag är övertygad om att allt kommer att lösa sig på absolut bästa sätt. Det finns en anledning till att jag skriver och det kommer att visa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback