Summa summarum

Nu är det hög tid att summera året som gått. För exakt ett år sedan skrev jag här i bloggen vilka mina mål var för 2015. 
Och det glädjer mig att jag nu kan bocka av två av fem punkter. 
✔️Förlagskontrakt på bok nr 2
✔️Ett heltidsjobb inom admin 
- de två största målen uppfyllda! :)

Kvar att sträva efter är:
En stund i soffan hos Malou (efter tio)
Ett kontrakt med Pocketförlaget
Ett filmkontrakt 

Stora mål jag vet. Men det gäller att aldrig ge upp förrän man nått dit man vill. 

På listan för saker jag borde gjort under 2015 har jag inget att bocka av, så jag lägger det på listan för 2016.
Fixa mina två första manus så att de håller för utgivning.
Fixa mina barnboksmanus så de håller för utgivning.

Vad har jag då åstadkommit under 2015?
✖️7 noveller till Antologin om de sju dödssynderna. 
✖️ 1 novell till Antologin #Älskanoveller - 30 nyanser av kärlek.
✖️ Skrivit klart 2 st romanmanus varav ett är antaget och kommer att ges ut under 2016. Det andra är under redigering och skickas strax efter nyår. 
✖️ Skrivit 1 romanmanus till som nästan är klart. Räknar med att skicka in det i Mars-16. 
✖️ Varit med i ett månadsmagasin (M Magasin) 

Vad är då mina nya mål för 2016?

♥️ Att skriva den nya romanen som redan pockar på min uppmärksamhet. 
♥️ Att se till så att jag får kontakt på mina senaste manus.
♥️ Att få ett förlag att vilja satsa på att översätta och sälja rättigheterna till utlandet.


Önskar er alla ett underbart 2016!


Gott slut och gott nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback