Äntligen en vår full av releasefester, både egna och andras.

Nu är det dags att planera in releasefesten för årets upplaga av #Älskanoveller. Jag har fixat inbjudan till vår release som vi ska ha i GBG, har du inte fått någon och vill komma så hojta till så fixar jag det. Eller Gbg och Gbg, den blir på Lilla ön i Floda. På världens mysigaste kafé! (31 maj)
 
Vill du däremot komma på Sthlm:s releasen som är den 22 maj, så kommer inbjudan inom kort.
 
Tänk att #Älskanoveller har blivit en serie, förhoppningsvis fortsätter vi några år till. Men vi får se.
Först ska vi njuta av #Älskanoveller - 30 nyanser av kärlek.
 
För er som var med på vår release förra året, kommer vi vara på exakt samma ställe även i år. Nämligen på Bysis bok och pappershandel.
 
 
Omslaget är så fint och jag längtar tills jag får den i min hand.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback