Osköna onsdag

Jag är så glad över min synopsis. Vilken överblick. Kommer absolut att lägga ett par timmar efter varje nytt manus på att göra en "efterhands-synopsis."
Mycket smidig att jobba med när man redigerar.
 
Hade hoppats på en bra redigeringsdag idag, men jag har legat med frossa på soffan. Allt enbart för att jag igår sa att jag inte varit sjuk på över ett år... Säg aldrig sånt.
 
Hur som helst har jag piggnat till nu och ska sätta mig med min fina synopsis, gå igenom flödet och se om något behöver förbättras, fördjupas eller plockas bort.
 
Ikväll ser jag fram emot Deckarna på kanal 1.
 
Ha en skön kväll.
 
Jag höll på att glömma, måste ju publicera recensionen jag fick häromdagen. För er som inte följer mig på min författarsida. 4 sillar av 5. :D
http://www.simrishamnsbladet.se/kultur-noje/bocker/i-ditt-kvarter-av-jenny-jacobsson/
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback