Där en dörr stängs - öppnas en annan

Var man än befinner sig i skrivprocessen så väntar man svar från olika håll om olika saker. Signeringar, föreläsningar, pocketutgåvor, ljudboksförlag, marknadsföring, filmregissörer, teve- program, testläsare osv. Listan kan bli hur lång som helst. 

Idag fick jag två svar jag helst inte velat ha, nej från Pocketförlaget och nej från HörOpp ljudböcker.  

Å andra sidan fick jag ett superhett svar igår från ett helt annat ställe. (hemligt än så länge)
Ett spännande svar idag som kan leda till långvarigt samarbete.  
Samt ett mail om att jag är välkommen att signera på ännu en restaurang. 
Så kontentan är:
Fler positiva än negativa. :)

Men visst är det alltid trist att ta emot svar man inte hoppats på. 
#workharder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback