Högmodet har lämnat mig

Min novell om högmod ligger nu i förlagets händer. Jag har gått över till att frossa i novellen om frosseri. :D
 
Riktigt kul. Började skriva på den sent igårkväll. Jag är ingen nattuggla men av någon konstig anledning så har alla novellerna jag hittills skrivit om de sju dödssynderna skrivits på nätterna. Konstigt. Det är som att den kreativa skrivprocessen är mest vaken då. 
Mina romaner (nå ja,mina romanmanus) har alla skrivits på dagtid.
 
Den här veckan präglas av möten av olika slag och nästa vecka är det äntligen dags för Författarkvällen i Torkladan.
Ska bli så kul med allt vad det drar med sig. Måste hinna baka något också till kaféet.
 
Nu säljmöte. Håll tummarna för att jag lyckas sälja in min bok.
 
Ha en härlig måndag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback