Midnatt råder - jag längtar till i morgon

Visst, jag har sagt att jag ska vara helt ledig på helgerna som resten av familjen . Men...
Jag har fått så fin feedback på min novell om högmod, så nu vill jag bara sova så jag kan gå upp tidigt i morgonbitti med en kopp te och se över novellen en sista gång innan den ska skickas iväg till förlaget. 

Jobbade faktiskt med redigeringen av senaste bokmanuset i morse. När S och M var på badminton och E och O fortfarande låg och sov. 
Då räknas det väl inte som arbetstid? När ingen vet att man jobbar. :)

Ska på möte på ons nu i veckan ang ett jobb jag tror skulle passa mig. Nackdelen är att det ligger på norra sidan av Sthlm, blir det något börjar jag redan i Feb och då ruckas min deadline rejält. Därför passar jag på att smygjobba med texterna när ingen ser. 
Det gäller att aldrig missa en deadline varesig det är förlagets eller min egen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback