Passa på!

Jag lever konstant i en värld av Passa-på!
Idag när solen skiner ska jag passa på att njuta av den. 
När jag åker tåg ska jag passa på att läsa eller jobba om en text. 
När jag kör bil passar jag på att koppla in headset och ringa det där samtalet. 
När jag passar på att njuta av solen passar jag också på att läsa eftersom jag ändå ska sitta still en stund. 
När jag ska på promenad passar jag på att göra små ärenden längs vägen. 

Om jag inte minns fel, har jag hört att det är bra att öva på att göra en sak i taget. Så idag ska jag passa på att göra just det. 




Kommentarer
Postat av: m

Det mest hälsosamma och det svåraste är att lära sig göra ingenting. Men då får man jobba som en fembarnsmamma sedan istället. Vad det är, jo det är att aldrig gå med tomma händer.

Svar: Ja, det är verkligen så.

2015-03-08 kl. 16:25:03

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback