Borde blogga

Borde blogga om alla roliga och fantastiska saker som hänt den här veckan. Men jag måste pausa först. 
Sitter nu trött och glad på altanen i solen och tänker på allt som hänt sen jag debuterade med #Älskanoveller - 26 nyanser av Sverige för exakt ett år sedan.
Det har hänt hur mycket som helst. Ett år att smälta.

Fb svämmar över med bilder från releasen i fredags, jag ska också bidra med några. Men det dröjer, antingen till ikväll eller till i morgon.

Det jag vill göra nu är att tacka alla novellister, alla som kom och firade med oss. Ewa Åkerlind förläggare och Bysis bokhandel för att vi fick låna deras fina lokal. Tack för en magisk kväll.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Range

TACK - själv <3
Förstår att du behöver pusta lite.

Svar: Ja. Jag har haft en väldigt lugn och skön kväll.

2015-05-23 kl. 16:49:08

URL: http://ebbarange.blogspot.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback